Det Turkosa Monstret

Alla inlägg under februari 2011

Av Det Turkosa Monstret - 28 februari 2011 15:59

Pust, snacka om dålig kondis asså  ... Har som sagt varit hund vakt under helgen och varit ute typ hela dagarna  

Men nu e jag helt slut i kroppen...xD Tog lite bilder på Janna, som hon heter, som jag ska lägga ut så snart som möjligt, min data vill inte kopplas i hop med min mobil så jag ska kolla lite mer på det i mon  

Kramizar  

Av Det Turkosa Monstret - 25 februari 2011 18:52

Halllojjhej^^ Nu i helgen kommer jag ha fullt upp... Ska vara hundvakt <33

Hon e as sööwt!

 

Denhär tog jag visserligen på internet men det e hennes ras:)

Ska fixa med bilderna så snart som möjligt  

Nu ska jag gå och äta citron kladdkaka   NamNam!  

 

MumsiMumsi...

Av Det Turkosa Monstret - 24 februari 2011 16:02

Japp... Jag är starkt imot djurplågeri så därför tyckte jag att det va lite kul att kolla ifa det är någon som tycker som jag...

Ber om ursäkt för att jag inte lagt upp bilder från skid-semestern men pappa har inte haft tid att hjälpa mig...  blöö! hoppas att de kommer snart :)

 Blöö nu måste jag gå och plugga...   

 


 

Krama den du sitter bradvid, sprid lite kärlek!  

Av Det Turkosa Monstret - 21 februari 2011 19:14

Japp nu e jag hemma igen    Jag överlevde en vecka utan internet... Jag e nästan stålt     Men det var mycket kul me    Jag hade tyvär ont i höften sista dan så jag fick sitta i värmestugan nästan hela dagen   

Anden sitter bredvid mig och väntar på att vi ska skriva ett inlägg på våran blogg, www.ankan-anden.bloggplatsen.se, besök järna och komentera <3

Håpp... hej för stunden

 Nästa gång så kommer lite bilder och mer text från fjällen resan   

Av Det Turkosa Monstret - 12 februari 2011 18:35

Länge sedan jag bloggade igen men efter detta inlägget kommer det dröja ett bra tag innan jag bloggar igen... Ska upp till Sälen över sportlovet!  

Men en STOR nackdel är att det inte kommer finnas något internet! Blöööö!  

Aja har kommer lite mer bilder  


  Två pingviner i lera som jag gjorde i höstas fick nöjet att stå modeller när jag lånade min morbrors kamare...:)

 

Hihi, söwt  Jag gillar kontrasten med den gröna koppen i bakrunden...

 

Är inte lika nöjd med denna bilden... Pingvinen är inte lika bra och koppen bakom står inte i mitten  


Hej igen...  

Av Det Turkosa Monstret - 7 februari 2011 18:01


Har fått en ny läsare :) Tack så mycket Anden för att du läser min blogg och hoppas att du inte tröttnar   

Är det någon mer som längtar efter varmare väder? Jag är ifa mycket trött på snön och allt, kallt väder är inte så kul i längden, jag fryyyser!   Jag längtar till våren och sommaren!

Så här kommer lite bilder ifrån i sommras  

 

Otroligt nöjd med denna bild!   Mycket bra skärpa:)

  Inte super bra bild kanske mn jag tycker att den ser lite varm ut på något vis, liknar en sol...

 

"dum" skärpa när jag öppnar den här men jag gillar den med...  

  Cool va? Jag har visseligen fuskat med att beskära den i foto shop men rästen av bilden var inte så fin...

 

Solros...! La in den mest för att mamma gillar den mkt   

Hej för denna gång...   






Av Det Turkosa Monstret - 6 februari 2011 16:13

Har fått lite problem med bloggen... & vet inte riktigt när det löser sig...

Vad jag vet så har jag bara en läsare men det spelar inte mig ngn roll 

Men nu vet di ifa det "Annika"...  Tack för att du läser min blogg!  Och jag hoppas att du fortsätter med det!  

 

Inte för att jag tror det men...

Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards