Det Turkosa Monstret

Alla inlägg under april 2011

Av Det Turkosa Monstret - 30 april 2011 09:23

Jahapp så var det valborg i dag då.. Någon som ska fira? Det tror faktiskt inte att jag ska det, om det inte blir så att en kompis till min familj kommer och då ska vi grilla<3 Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder som jag tog i påskas, men det blir dock inte så många för de flästa är på mina släcktingar och dem vill inte vara med i min blogg.. Ja ja pappa måste ha datan nu så jag antar att jag får lägga upp bilder i kväll ist för i mon blir det fullt upp..

Kram kram^^

 

Undrar ifa vi kommer göra en valborgs brasa..o_O

Av Det Turkosa Monstret - 24 april 2011 18:17

jahapp, så var det påsk igen då.. Känns ju som om det bara var ett par månader sen senaste påsken... Och så säger alla äldre att tiden går så fort. Jag tycker redan att tiden springer i väg.  

Ja,ja är hos morfar och hälsar på, och har varit det sedan i fredags, det är bl.a df jag inte har lagt in något på lännge, och dagarna innan var jag med kompisar och packade..:) Har snott min morbrors kamera vid några tillfällen så när jag kommer hem antar jag att det kommer ett par<3 Åker hem i mon ^^ Men det är trök med.. skolan startar ju på tisdá -.-

   

Gla påsk (Även ifa det va igår..)

Av Det Turkosa Monstret - 18 april 2011 17:28

Har äntligen varit ute ocg fotat lite:) Det är så underbart ute

   Hmm.. Krokusar= Vår!

 

Det nya gräset börgar äntligen "ploppa" upp^^

 

Vet faktiskt inte riktigt vf jag gillar den här så mkt..


Jahapp.. Tog flera bilder men de får jag isf lägga upp senare, ska gå och äta födelsedags mat, min lille brorsa fyller 9 år i dag :) Grattis!


Ja juste, hittade en Nemi serie i förrgår som jag bara måste lägga upp :D

  Hoppas ni kan läsa.. Värkligen tur att snön är borta nu:)


Beklagar att bilderna har så dåliga färger, tog dem med min mobil...

Hej så länge^^

Av Det Turkosa Monstret - 16 april 2011 17:16

Har ju inga bilder som är värda att lägga upp än så länge så jag får lägga upp lite "glad musik" ^^



Lalala nu ska jag läsa Nemi<3

 

Av Det Turkosa Monstret - 12 april 2011 16:14

Nu börgar våren äntligen komma igång<3 I söndags kunde jag vara ute hela dan utan jacka^^ I löv it!:) har ju inte bloggat på ett tag.. Har haft fullt upp och så har jag "bild-torka", men nu när våren kommer igång så kommer jag vara ute och fota mer och mer ;) 

  Tog den härom veckan^^ Gillar den lila "pricken" i mitten:)

 

Hihi tog den i bilden på väg hem ifrån nyköping för ngra v. sen^^

Inte så bra skärpa men..


Hade tänkt skriva en liten lista med vårtäcken i nästa inlägg:)

Men tills dess.. Njut av våren som äntligen har kommit<33

Av Det Turkosa Monstret - 6 april 2011 14:43

Jahapp..Då var man sjuk igen då..    Blää -.- Jag ska försöka ta mer foton så snart det går, lite vårtecken eller nå't fö rnu blir det nästan bara massa gamla bilder¤_¤ Men det är ju kul med lite sommar bilder, nu när vädret är so det är... Fast just nu tänkte jag köra med en liten blandning ^^

 

Mobil pic från i julas, grenen blåste omkring så det gick typ inte att få ngn bra skärpa :(

  Cassandras fina smycke, dock så hamnade skärpan på kedjan ist för på hjärtat..¤.¤

  Vatten^^

 

Den här tog jag när jag var på världskulturmuseét med ett par kompisar :)Kimono fusion<3  ...  Tänk bara att gå omkring med såna lös naglar.. Jobbigt!


Kramizz^^  

Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards