Det Turkosa Monstret

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

-

Av Det Turkosa Monstret - 3 juli 2011 13:11

I går hade ja inte tid att uppdataera, var hos en kompis hela dan och när jag kom hem kollade jag på en film (The imaginarium of doctor Parnassus) en jävligt skruvad film btw.. Men den var bra så jag rekomenderar den:)

        Tuva har precis fått en kanin, Kolan^^ Eller det är inte riktigt deras utan en granne hade hittat den i en trädgård, så dem tar hand om den tills dem hittar ägaren.

Hon har två marsvin med men dem var inte lika roliga att fota, Ville bara ligga och trycka inne i något rör som låg i deras bur..

Vid ett litet tillfälle koom en av dem ut, men skyndade sig tillbax när jag tog fram kameran..Ingen fotomodell precis:)

    Fick tid att fota lite blommor med, men typ inga blev bra-.-

Kollade på New Moon i går med;) Det var faktist lite kul, har inte sett den på typ ett halvår.. Har ju varit ett Twilight freak en gång i tiden :) Men det har svalnat av ganska mycket senaste tiden. Kan kke ha med att gör att jag har sett filmerna typ 20 ggr(elr mer ;)), läst böckerna några ggr och tittat på i princip allt som finns att se om dem på youtube mm (a) Men i November komer ju Breaking Dawn ut på bio.. undrar hur det kommer gå för mig då:)

  Vi fick plöttsligt lust att baka ngt så Tuva plockade fram en bok med recept, och försökte tyda dem, inte det lättaste i världen direkt :) På vissa ställen hade texten nästan försvunnit och på andra ställen var det så otydligt skrivet att det var näst intill omöjligt att tyda, Haha vad vi skrattade x)

  Klart<3 Själva bakandet var så kladdigt att det inte gick a tt fota;) Nam, nam! Hemma gjord kola<3 Kke lägger upp receptet ngn gång:)

  Tack för en trevlig och rolig dag Tuva :) <3

Pece<3


 
 
Lilit

Lilit

6 juli 2011 12:25

vilka söta kaniner och marsvin ^^

http://lilithh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Det Turkosa Monstret - 31 augusti 2011 16:49

Nuu har ja skaffat en ny blogg :) tsm med en kompis, men den är ingen direkt bild blogg, kommer nog inte lägga upp så många bilder utan kommer mest skriva om random saker ;) men ni får gärna titta in om ni har tid, och lämna gärna en kommentar! :) ...

Av Det Turkosa Monstret - 24 augusti 2011 13:12

Nu vare sluut här då, känner helt enkelt inte gör att fortsätta. Men om j ag någon gång skapar en ny blogg, så läggar jag ut det här, så det är bara och kika in om du har lust att se nyare bilder jag tatt. Bye, bye <3 ...

Av Det Turkosa Monstret - 13 augusti 2011 11:16

Nu ska jag alldeles snart åka hem (y) Ska faktist bli skönt att komma hem igen efter tre vecor borta:p Träffa komisar och vila upp sig inför skolan och så<3(y) Bloggar nog mer ikväll;) Och lilit, se till att du kan bli nådd! ;D så att vi kan snack...

Av Det Turkosa Monstret - 12 augusti 2011 12:31

  Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från de första dagarna på semestern, då vi var i Tivedens nationalpark;) Men det tar en jävla tid att ladda upp något så.. Det blir antagligen inte så många, men dem jag inte lägger upp nu kan jag ju all...

Av Det Turkosa Monstret - 8 augusti 2011 19:00

Morsning:) Jävlar vAd länge sen det var jag bloggade!:/ Men jag har ju inte haft tillgång till data på typ 1000 år.. eller för typ en vecka sen så hade jag det men jag haDE inget att blogga om då-.- Men nu är jag hos min farmor och farfar så nuu har ...

Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards