Det Turkosa Monstret

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Seemester:) Eller ngt, kommer fan inte på ngn bra rubrik:P

Av Det Turkosa Monstret - 8 augusti 2011 19:00

Morsning:) Jävlar vAd länge sen det var jag bloggade!:/ Men jag har ju inte haft tillgång till data på typ 1000 år.. eller för typ en vecka sen så hade jag det men jag haDE inget att blogga om då-.- Men nu är jag hos min farmor och farfar så nuu har jag äntligen tillgång till en data;) Men deras tanjenter är typ skumma så det bLIR lite skummmt ibland, jag är rätt så trött med så ja gpallar inte ändra någor.. har lix åkt bil två dar i rad nu så ah.. TRÖÖTt som fAan-.- Men ifa :)

 hR VArt på massor med olika ställeen de senaste veckorna, så många så jag tyup inte kan hålla reda på det själv;) Men en sak som jag värkligen kommer ihåg är URkult:D VÄRldenS bästa festival:) Hade as kul!! :D:D Var typ deppig sisssta kvällen för att det var sluut D:

Men utan Leo och Love, två jag va med på festivalen, skulle det inte blivit alls lika kul:) Så TACK  för trevligt och roligt sällskap;) Hade det asa bra;)

Kommer inga biklder den här gången heller, det finns ingen kortläsare..:/ Asså jag måste köpa en son där bärbar kortläsare så snart som möjligt!

 Ahja, sorry för min störda "skkriv stil", fummlr typ på tanjenterna..:P

PeAcE

 
 
Lilit

Lilit

8 augusti 2011 20:26

Sounds awsome :D But I do miss you...
Du får berätta om Urkult när du kommer hem^^Har försökt förhöra Leo lite grann.
anny ways så har jag pengar till våran harry bio nu så det är bara att säga till när det passar
Pussar och krama från... MIG =)

http://lilithh.blogg.se

Det Turkosa Monstret

10 augusti 2011 18:37

I do miss u to

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Det Turkosa Monstret - 31 augusti 2011 16:49

Nuu har ja skaffat en ny blogg :) tsm med en kompis, men den är ingen direkt bild blogg, kommer nog inte lägga upp så många bilder utan kommer mest skriva om random saker ;) men ni får gärna titta in om ni har tid, och lämna gärna en kommentar! :) ...

Av Det Turkosa Monstret - 24 augusti 2011 13:12

Nu vare sluut här då, känner helt enkelt inte gör att fortsätta. Men om j ag någon gång skapar en ny blogg, så läggar jag ut det här, så det är bara och kika in om du har lust att se nyare bilder jag tatt. Bye, bye <3 ...

Av Det Turkosa Monstret - 13 augusti 2011 11:16

Nu ska jag alldeles snart åka hem (y) Ska faktist bli skönt att komma hem igen efter tre vecor borta:p Träffa komisar och vila upp sig inför skolan och så<3(y) Bloggar nog mer ikväll;) Och lilit, se till att du kan bli nådd! ;D så att vi kan snack...

Av Det Turkosa Monstret - 12 augusti 2011 12:31

  Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från de första dagarna på semestern, då vi var i Tivedens nationalpark;) Men det tar en jävla tid att ladda upp något så.. Det blir antagligen inte så många, men dem jag inte lägger upp nu kan jag ju all...

Av Det Turkosa Monstret - 24 juli 2011 16:22

I mon ska vi åka iväg upp mot norrland till och kommer vara iväg i typ tre veckor, så det blir antagligen inga blogginlägg under den tiden.. Och jag vet att jag inte bloggat något på typ 1000000..*hundra år senare*..0000 år men jag har inte haft tid ...

Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards