Det Turkosa Monstret

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Det Turkosa Monstret - 3 juli 2011 16:57

Nu har The hillywoods parody på harry potter kommit... Kollade på den i dag, men blev faktist lite besviken:( Dem har gjort om "Friday" och hela videon är en musikvideo, skrattade inte, visst jag log lite men det va la allt :/ Saknar Episoderna som dem började med, dem var mycket bättre!

Den var ju skickligt gjord, med mycket ifrån filmen men om man inte sett den blir det nog inget roligt alls..

Av någon andledning så går det inte att lägga upp videon, men om ni vill se den så får ni väll helt enkelt gå in på deras hemsida.

Peace<3

-

Av Det Turkosa Monstret - 3 juli 2011 13:11

I går hade ja inte tid att uppdataera, var hos en kompis hela dan och när jag kom hem kollade jag på en film (The imaginarium of doctor Parnassus) en jävligt skruvad film btw.. Men den var bra så jag rekomenderar den:)

        Tuva har precis fått en kanin, Kolan^^ Eller det är inte riktigt deras utan en granne hade hittat den i en trädgård, så dem tar hand om den tills dem hittar ägaren.

Hon har två marsvin med men dem var inte lika roliga att fota, Ville bara ligga och trycka inne i något rör som låg i deras bur..

Vid ett litet tillfälle koom en av dem ut, men skyndade sig tillbax när jag tog fram kameran..Ingen fotomodell precis:)

    Fick tid att fota lite blommor med, men typ inga blev bra-.-

Kollade på New Moon i går med;) Det var faktist lite kul, har inte sett den på typ ett halvår.. Har ju varit ett Twilight freak en gång i tiden :) Men det har svalnat av ganska mycket senaste tiden. Kan kke ha med att gör att jag har sett filmerna typ 20 ggr(elr mer ;)), läst böckerna några ggr och tittat på i princip allt som finns att se om dem på youtube mm (a) Men i November komer ju Breaking Dawn ut på bio.. undrar hur det kommer gå för mig då:)

  Vi fick plöttsligt lust att baka ngt så Tuva plockade fram en bok med recept, och försökte tyda dem, inte det lättaste i världen direkt :) På vissa ställen hade texten nästan försvunnit och på andra ställen var det så otydligt skrivet att det var näst intill omöjligt att tyda, Haha vad vi skrattade x)

  Klart<3 Själva bakandet var så kladdigt att det inte gick a tt fota;) Nam, nam! Hemma gjord kola<3 Kke lägger upp receptet ngn gång:)

  Tack för en trevlig och rolig dag Tuva :) <3

Pece<3


Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards