Det Turkosa Monstret

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Det Turkosa Monstret - 12 mars 2011 17:40

Hejsvejs... Har inte bloggat på typ tusen år... har haft influensa, har haft fullt upp med att plugga, spelat TV spel mm...  

Men nu e jag tbx   

Har fixat med bilderna så här kommer några   

  Det var absolut ingen dimma när vi var på väg upp...  

  Det var världens skummaste snö där uppe... det var så kallt så länge så att det blev as fluffig snö  Det var coolt!

  Whii! sista dagen... :( Men kolla vad fint det var uppe på fjället, skulle tagit mer bilder men min mobil klarade inte -15c så bra...   


Det kommer fler bilder i nästa inlägg   Får se när det blir...  

Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards