Det Turkosa Monstret

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Det Turkosa Monstret - 24 mars 2011 18:43

Heej... Jag känner bara en sak nu, jag är världens sästa bloggare!! :(

 Ja,ja det är ju ifa meningen att jag ska lägga ut bilder som jag har tagit... (och det lär ju vara några stycken..) Men det går inte... Min data laggar sönder! Jag hatar sega datorer!

Ja,ja jag ska inte vara så negativ.<3

Ska kolla igen i mon och se ifa datan har blivit normal igen^^

(Jag kan ju inte ens lägga upp smilysar!:(.. )


Jag misstänker att min data har blivit lite sjuk på något sett :(

 

Det är tröök när man bar kan lägga upp bilder ifrån internet..:(


Kärlek<3 


Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards