Det Turkosa Monstret

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Det Turkosa Monstret - 3 maj 2011 18:31

Idag är jag inte på humör! Varför? Jo du.. Kanske för att jag vaknade med den trevliga frasen "God morgon Tanja, det är dags att gå upp nu.. Oj! det snöar ju ute!" Tjohoo..! Ja vilken lust man får att gå upp.. Blöö!  

Har fått total slut på bilder med... Kollade i gårkväll men hittade inga värda att lägga upp-.- De senaste bilderna har varit hur tråkiga som helst och det är ingen id'e att lägga upp bilder som inte är fina o_O

Jag ska försöka mixtra med bilderna jag tog i påskas så att jag kan lägga upp dem:)

Så ist för bilder jag har tagit så blir det Nemi ist!

 

  Haha lurad^^

  Och jag som brukar säga att jag är lättpåverkad av film...

  Ja.. vad ska man säga i sådana situationer?

  Haha! x) om jag någon gång gifter mig ska jag se till att ha med Nemi på bröllopsfotona, jag menar.. det piggar ju upp bilden lite^^ 


Jag har många fler på lager men det får bli en annan gång, ska äta nu..

Nemiga kramar // Det turkosa monstret o_O

 

Ja juste, klicka på bilderna så blir de större..

Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards