Det Turkosa Monstret

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Det Turkosa Monstret - 12 maj 2011 18:15

Sorry att jag inte bloggade i tisdags som jag sa...:( Jag har haft fult upp med att plugga och att titta på videos i från Harry potter 7 del 2 (a) Jag antar att jag kommer lägga upp videos ifrån den ngn gång...

What ever.. Jag skulle ju lägga upp bilder i från i lördags när jag var vid Kiltjuvs huvud:)

  Den här bilden tog jag mest för att man ser så tydligt hur berget är uppbygt, de ligger lixom i skivor ^^

  Blomma.. Vet dock inte vad den heter...(a)

  Min vackra sten skulptur:) ...typ

  Det var otroligt vackert där men vackrast av allt var den här bulldoggen med frukter på huvudet! x)

  Pappa älskar att fiska.. och tillslut fick han upp... ett ostron! :]

  Den vackra solen som väntar på att gå ner i havet...

  Vattnet har slukat stjärnor och nu lyser dem igenom vatten ytan...

  Efter en kväll vid havet är jag trött.. och en liten, liten smula flummig ^^


Solong<3



Presentation


Detta är en blogg om lite allt möjligt, mest foton men annat med:) Hoppas du gillar det^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur tycker du att mina bilder är? (Dem jag har tagit själv)
 Dom är superfina!
 A, dom är väll ok...
 Fina.
 Inget speciellt
 Blöörk! Fula!
 Eh, inte fina men inte superful heller.
 nej.
 Dum fråga, det får du väll avgöra själv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards